luni, 10 noiembrie 2008

changes overnight...

Orice lucru isi pune amprenta pe tine , pe starea ta de spirit, pe ceea ce te inconjoara...pe tot!
Ciudat!Am intalnit o persoana (cu ceva luni in urma) care mi-a facut o impresie wooow, de gasca, etc etc; dar cunoscandu-l in timp mi-am dat seama ca totul era doar o aparenta a unei persoane de nimic...un "amic foarte bun":|
Dar bine ai venit amagire,
Mai stai, mai dureaza un pic
Aceasta mintita iubire,
Oricum e mai mult decat nimic!
Fara sa ma gandesc la urmari m-am bagat intr-o situatie pe care o vedeam foarte roz (cum a si fost de altfel pana am revenit la realitate) care at the end s-a terminat prost!Zicand prost ma refer la situatia in sine si la faptul ca nu numai mie mi-a stat nodul in gat ceva timp...De ce?Simplu, 450 km distanta, neincredere...-lucruri pe care le constientizasem si inainte sa ma implic in situatie, dar deh...poate ca anumite valori pt mine sunt mai importante decat ratiunea...


Nimic nu e asa cum pare...totul se schimba peste noapte:|

Niciun comentariu: