sâmbătă, 9 august 2008

Despre lucruri...RELATIV simple

"Fericire cand puiul de om, vrea imbrate si moare de somn..."
Fericirea am putea sa o numim o notiune abstracta deoarece nu cred ca am putea sa o definim in mod exact in cuvinte.Ea se afta in lucruri simple:), se afla in zambetul mamei, in revederea prietenilor, in luciul ochilor de care ti-e atat de dor...
Dar fericirea sta numai in lucruri frumoase?Am auzit des si pot spune ca si eu am zis macar o data ca sunt fericita de nefericirea altuia.As putea sa ma scuz zicand ca sunt om iar omul e supus greselii, dar clar nu o sa fac asta.Deci, fericirea e relativa...
Iubiri adolescentine.De obicei cand suntem adolescenti ne indragostim des -cam de vreo 10 ori pe an:)) -.Iubirea cred ca sta, in mod paradoxal, in fericirea celor la care tii cu adevarat, in bratele si in surasul persoanei iubite, in animalutul care traieste cu sau pe langa tine, s.a.m.d.; La capitolul "As putea sa..." scriu alte zeci de pagini despre subiectul asta, dar n-am sa va mai obosesc ochii si am sa inchei cu ceea ce probabil va asteptati -Iubirea-i relativa!
Moartea!Cum se face ca pe parcursul vietii murim repetat?Pana si moarte-i relativa, In viata totu-i relativ

Desi nu prea are legatura cu restul articolului am sa va redau cateva versuri dintr-o poezie care mi s-a parut deosebit de draguta, scrisa de un amic

Aripi de om

[...]

Caci numai muzica,cred eu
Da omului un suflet sincer
Aripi de om,iar nu de inger.
Caci ingerii cinstesc cu vocea lor
numai un sigur lucru.
Iar noi,aici,marunti cum suntem
putem cinstii prin ale noastre canturi
Orice dorim,orice placere.

Si asta ne ridica
deasupra oricarei probleme
De asta muzica,cred eu,
E singura,cea mai de pret,avere



P.S.:De farmecul numarului 10 am cam exagerat zicand ca ne indragostim de 10 ori pe an...

5 comentarii:

Teona Goreci spunea...

Intr-adevar ai exagerat spunand ca te indragostesti numai de 10 ori pe an.;)

Negrea Irina spunea...

banuiesc ca glumeai...:), cred eu:-?

Teona Goreci spunea...

dap.. ce sa zic ? ...
articolul care te reprezinta cel mai bine ..
irina, mereu indragostita [de viata, de arta , de voluntari(at) ]si nu numai ..

Teona Goreci spunea...

glumeam, da' imi place sa te tachinez

Negrea Irina spunea...

ti-am mai spus sa nu mai dai din casa:-w...glumeam, la fel ca si tine:))