miercuri, 6 august 2008

Irina vs. Blog

Hmmm...Blogul?S-ar putea spune despre faptul ca iata si eu ca majoritatea lumii "trendy" si-a facut blog : "Ia uite cum a mai rasarit un blog nou al unei persoane dornice de afirmare".In totalitate n-am sa neg aceasta afirmatie dar precizez ca aparitia acestui blog se datoareaza sfatului unei persoane pe care o stimez si care m-a convins ca este o buna modalitate de exersare privind compunerile lungi si plictisitoare si cel mai usor mod de a-ti face cunoscuta viata, experienta, hobby-urile, etc, etc.
Parerea mea privind Blog-ul este ca momentan reprezinta o buna modalitate de a-mi asterne gandurile -culmea, nu cum probabil va asteptati pe o foaie peste care s-ar asterne ani intr-o biblioteca ci pe o "foaie" virtuala- subiectiv ca altefel nu se poate caci totul in viata este ralativ...si cum orice fapta are si parti bune si parti rele, scopul scuza mijloacele!

3 comentarii:

Teona Goreci spunea...

Bine ai venit in randul lumii ! :D

te pup. si bafta la bloguit .

Anonim spunea...

Astept sa scrii mai multe articole ca sa am ce comenta.....desigur si la asta am ce......faptul ca mananci din litere :P

. spunea...

totul e sa nu exagerezi.....