marți, 12 august 2008

Vara asta...:D

In ciuda faptului ca la inceputul vacantei nu aveam un plan cu ceea ce o sa fac vara asta , pot sa spun ca a fost poate cea mai tare vacanta de pana acum.In mare, mi-am facut multi prieteni, m-am distrat cat cuprinde, mi-am intrecut limitele, am trait clipa -la maxim- si am fost mai mereu cu zambetul pe fata:)
Totul a inceput cu "E-lidereaza-te"!Intr-o seara m-a sunat Harry ca a doua zi dimineata plecam la Straja, la niste cursuri pe leadership...Zis si facut, insa nu chiar ajunsi acolo nu aveam prea multe asteptati!A fost poate cea mai frumoasa experienta din viata mea!Am invatat cate ceva despre leadership, despre cum sa avem incredere in noi si despre cum sa iesim din "zona de comfort".Mai multe despre e-lidereaza-te la articolul special dedicat acestei frumoase experiente.
Spre deosebire de anul trecut cand am fost ocupata cu examenul de capacitate, anul acesta am apucat sa aplic la "Universitatea de vara ANSIT" pe Management Organizational si sper fericirea mea am si fost admisa, astfel am petrecut vreo 9 zile suuuper tari la mare, unde cu ajutorul Aurei -trainer.itza noastra- am invatat destul de multe despre Managementul Organizational, Managementul Timpului, Managementul Conflictului, etc ,etc.Fiind la mare, evident m-am si distrat astfel in cat am pierdut nopti la rand pe plaja ascultand valurile, cantece la chitara, privind stelele, dandu-ma in diverse masinute, s.a.m.d.
Apoi, am participat la "Scoala de vara UNSR -Uniunea Nationala a Tinerilor din Romania- pe tema "Invatamantul, incotro?" unde am fost la multe dezbateri cu persoane importante din Ministerul Cercetarii , Invatamantului si Tineretului -Ecaterina Andronescu-; De asemenea la dezbatere au mai participat si persoane precum Ion Iliescu, Mircea Geoana, Calin Tariceanu, si multi alti oameni cu experienta.
A urmat apoi Tabara de aventura "Viata" despre care nu m-as satura sa mai scriu, dar las articolul dedicat ei sa va satisfaca curiozitatile. Va spun decat ca a fost o experienta de neuitat, de care recunosc ca imi e foarte dor.
Ca o ultima plecare, am reusit sa ajuns si la Tabara de Folk de la Calafat unde m-am linistit un pik ascultand melodii de suflet.
Dar vacanta nu se termina aici...Se mai prevad inca vreo 3 plecari desi una cred ca o sa o aman, din motive prostesti, sau poate obiective

Cam atat in mare despre vara asta...:d

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oai... Iliescu... mi se strică ziua când îi citii numele. :|