joi, 7 august 2008

Eseul meu de suflet...


Promotia I E-lidereaza-te!

Incep prin a spune ca dupa taining-ul de la Straja am avut o revelatie prin care mi-am dat seama ca sunt indragostita de viata.Am o viata frumoasa si am invatat sa ma bucur de ea si sa o apreciez mult mai mult decat apreciam inainte.
Nu credeam niciodata ca ar putea sa ma schimbe atat de mult vreo experienta si cu atat mai mult proiectul “E-lidereaza-te” – cum l-am numit noi- despre care pana in momentul in care am ajuns la Straja nu stiam mai nimic.A fost un proiect “traumatizant” si pot spune ca am ramas cu “traume si sechele” dupa ce am participat la training-ul pe leadership.Nici nu pot sa realizez ce ne-a facut pe toti sa ne schimbam atat de mult –in bine-.
A fost o experienta de la care nu ne asteptam la nimic special, cel putin eu, si totusi a reusit cu brio sa intreaca orice asteptare.
Tin minte ca inca din prima seara am inceput sa ne comportam ca si cum ne-am fi cunoscut de o viata intreaga, chiar daca cu cateva ore inainte nimeni nu se cunostea pre bine nici pe sine insasi.
Am invatat ca este important sa avem incredere in noi si mai ales sa avem persoane de incredere alaturi si sa le oferim incredere si siguranta la randul nostru, pentru ca doar asa putem trece peste obstacole si peste frica, doar asa reusim sa evoluam si sa ne simtim impliniti.
Impreuna am reusit sa fim fericiti, sa punem suflet in ceea ce facem si sa ne oferim unul altuia momente frumoase.
Mi-am dat seama ca de la lucrurile de la care nu astepti mare lucru, ai foarte multe de invatat si ca oamenii aparent simpli sunt cei mai speciali si ei iti pot oferii clipe de neuitat.
Totusi, imi este greu, recunosc, sa exprim in cuvinte ceea ce simt si ce am simtit cand eram al Straja, pentru ca acolo am trait cele mai frumoase si profunde sentimente si sunt sigura ca pentru mult timp o parte din mine va dainui acolo, pe cararile spre Camp, pe locurile in care m-ati facut sa ma simt speciala, ca si voi.
"E
-lidereaza-te “ a fost de departe cea mai impresionanta experienta cu putinta pe care am avut-o in aproape 17 ani de viata.

Aruncati o privire, merita! http://lideri.wordpress.com/


Un comentariu:

Teona Goreci spunea...

Aproape ca uitasem ce fain a fost ..doamne fereste !

Asta inseamna ca trebuie sa ne mai intalnim :D .

Hai cu internshipu' ala !