joi, 7 august 2008

Tabara Nationala Folk Calafat 2008

Dupa frumoasele calatorii din vara asta -in care pot spune ca m-am distrat foarte mult, mi-am facut o groaza de prieteni , dar am si invatat- am poposit in locul in care mereu imi gasesc linistea si imi "incarc bateriile".
Ca in fiecare an , de 11 ani in urma, la inceputul lui august se intampla un lucru minunat, si anume Tabara Nationala -cu participare Internationala- Folk de la Calafat.Oricat as incerca cuvintele sunt nesemnificative pentru a explica intr-un fel sau altul ce se intampla acolo.
Inspirandu-ma din Imnul Taberei compus de Cristian Buica, pot sa acuz Tabara Folk de la Calafat de "consum exagerat de folk curat". Este clar ca ceea ce se intampla acolo este "ilegal de special" si in fiecare an se lasa cu numeroase "infractiuni" de genul "furt de inimi", "infiintarea a DETFC - Dictionarul Explicativ al Taberei Folk de la Calafat-", de aceea Dan Vana -omul caruia ii datoram fiecare editie a taberei- a fost "pedepsit" de catre noi amatorii in lumea folk-ului si de catre artisti, sa organizeze in fiecare an acest frumos eveniment.
Devenind din nou serioasa, afirm cu tarie ca in Tabara Folk se intampla lucruri minunate!Seara de seara, cand soarele se ascunde in Dunare, luna asculta si ea pana in zori cantecele numerosilor artisti folk precum Adrian Bezna, Sorin Mingheat si Doru Stanculescu, Dinu Olarasu, Eugen Avram, Vasile Mardare, Mircea Vintila, Mircea Bodolan, Mircea Baniciu, Maria Gheorghiu, Dan Vana, Didina Curea, Zory David si multi alti oameni cu renume in folk-ul romanesc.
Folk-ul -muzica sufletului, izvorata din cultura cu versuri profunde si inegalabile!


Pentru mai multe detalii organizatorice accesati http://www.tabarafolk.ro/

3 comentarii:

Teona Goreci spunea...

"cand vad parul tau/imi aduc aminte de liceu/ de prima dragoste curata/ ce nimeni nu o uita niciodata..."

asa ca fapt divers . :))

da.. frumos la tabara folk ...

cristi spunea...

vezi k nu merge saitu ala

Adrian spunea...

Salut! Anul acesta mi-am propus sa vin si eu la Calafat. Pentru prima data in oras... George Filip mi-a transmis ca se poate sta cu cortul acolo. In afara de asta, crezi ca ar mai fi ceva important de stiut pentru un necunoscator al locului?
Multumesc!
Adrian Negoita
adrian_negoita_2005@yahoo.com